alexstil

Alla inlägg under april 2011

Av Alexandra Bäck - 9 april 2011 08:45

hahah!! Igår hade jag och tjejerna såååå mysigt!!! typ id 6 kom Agnes, Alice och Natha!! sen typ hoppade vi studsmatta ett tag... sen kom Agnes på attt vi kunde poppa popcorn! Men vi hade inga popcorn frön!;( så då drog vi till ICA och handlade micro popcorn med smörsmak och åkte sedan hem och poppade!! sen tog vi mitt duntäcke, mitt tunna täcke, två jätte kuddar oc en filt ut och sen satt vi ute till typ 21.30-22-00 någon gång!! det vart as mörkt!! men det blev kallt och vi gjick in och då så kollade vi lite tv!! men det fanns inge bra!! sengjick dem hem till Agne soch Alice... för Natha skulle sova där!!! Alice har tyvär tagit bort sin blogg... Natha har ingen och Agnes  är den här: http://agnesthebest.blogg.se ;) 

Aja!!! idag har jag typ inge att göra!! kanske kan jag baka eller nåt??? köra aagillity med Nalle ska jag göra iaf!!! haha!! men jag ska väl göra nå goa muffins???

har prytt ett påskägg till mamma!!! hon gjorde ne grej på FB!! hon skrev såhär:

Har ditt barn FB. kopiera då detta inlägg och skriv i din logg! kommenterar ditt barn inte detta inlägg inom 10minuter måste dem ge dig ett påskägg fyllt med godis!! så jag får väl gö det?? men dem får nog dela?? (mamma och pappa)

Det här blev ett lågnt inlägg;) men är ej klar än!!

eämn!!!???? på måndag så ska jag jag knäppa kort när jag rider??;) lägger upp dem sen;)

puss!!!

 

Av Alexandra Bäck - 7 april 2011 18:41

MY LIFE SUCKS!!!!

AAAH! blir galen!! WHY??

Asåå varför?? jag fattar inte??

NO LIFES?? asså har du inget liv!! du fattar väl att det sårar??!! har inte gjord dig ett skit och ändå gör du såhär??? WHY!!??? jag undrar bara!!! har skickat sms och frågat m.m. eftersom du inte svarar på vad jag har gjort kan jag inte ha gjort nåt??? KAN DET INTE BARA SLUUUUTAAA!!!!!!!!!!!???????


sakker jag tkr är helt sjuka:

1. 21grader varmt 6april!!!

2. folk som vill bråka och tjafsa

3. att det kan hända så förskräckliga saker i världen som i Japan

4. att jag inte får tag på en Xperia x10 mini!!(LOL)


mmh!! har varit ute i typ 1 halvtimme och tränat agillity med skalle man!!!(nalle)

thihi

nu måste jag faktiskt gå!!

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS!!!!!!<3<3<3<3

Av Alexandra Bäck - 6 april 2011 20:46

IHHHHHHHHIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!

Jag kanske ska få rida på MILLE!!!!<3<3 yey!!!!!

Mille var en ridskole ponny som var lite grå vit. Men det var inte SORFS ponny utan det var några andra som ägde/äger honnom!!! men han passade inte som ridskole ponny då han var för busig och bockade ofta av småttongarna och så!! men han var/är min lilla ögonsten... I LOVE HIM SO MUCH!!!!(stavning på "much"???) hahah!! störd jag e!!!

hahahah!! ne då!!!!

Men det är en i stallet som är skötare på honnom och jag kanske ska få följa med dit och rida på honnom någon dag!!! iiiiihhhh!!!! thihihithi!!!åhååhåhåå!! längtar såååååååååå mycket!!!!! love love love!!!

Nu ble de mycke tjat på Mille men asså... i love hm!!!!!! aaaaah!!!

mmmhhhh!!!!

eämnh!!!!???

Har ridit idag!! på bull!!!! han  var pigg som faaaaaaaan!!!! han hoppade sååå fiiiiiint men det blev lite slarvigt eftersom han va såååå pigg!!! haha!!! nej men imorrn ska ja nt gö så mkt förutom att städa mitt rum!!!! jag ska städa ordentligt under sängen och så och ta bort allt och ställa tillbaka mmm!!! trååååååk men det behövs!!!!! nu ska jag bosrta gaddarna och fixa mig för att hoppa i säng, kolla på tv och soooova!!!! (om jag kan)

hahhaha!!! ajah!! puss på er!!!!!

 

Av Alexandra Bäck - 4 april 2011 17:15

Jag veeeeeeeeet!!! men kunde inte låta bli och det kan väl inte skada?? elr?+?=!

HAHAHAHHAHHAHAHAH!!

AAH!

sitterv hos Mathilda och väntar på att klockan ska bli 17.45 så vi kan dra till friidrotten!!!

EEEÄÄHH!!??

Igår fyllde min hund 1år!!! Nalle... grattis från Amanda och Nathalie i klass 6, lärkbacksskolan i efterskott!!! hahhahahahhah! fett dryyyg!!! ASSPÅ LoL!!! ha!!

Men shiiit vad jag e dryyyyyyyg!!!

Eämnh???Jag och Thilda ska väl gö nåt nu!!??

PUUUSs!!!

 

Av Alexandra Bäck - 2 april 2011 19:08

Vet att jag inte ska blogga men det borde inte räknas!! ajah!! här komme ren mobil jag SKA köpa den är bara såååååååååååååååååååååååååå underbaar!!!!<3<3<3<3<3<3 LOOOOOOOOOVEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  va var det jag sa?? helt underbar!!!<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<<33

Av Alexandra Bäck - 2 april 2011 15:53

BLOGGPAUS!!!<3<3


bloggpaus till Lördag 9/4-2011

Av Alexandra Bäck - 2 april 2011 15:32

Asså har inte kunnat logga in på bloggen??;/ skitt1!! idag har jag tävlat med Chippan!!! hoppade 60(idealtid) och 70(tidtagning och omhoppn.) jag kom etta båda gångerna!! (y) LOVEEEEEEE!!! YOU!!! chappa quiddy!!!!!haha!!!!!AH!!!

fick alltså 2blågula rosetter och en "skål" och en kopp.. bilder kommer när jag har fårr batterier till min kamera!!!<3<3<3

AHH!!! snart jag äta pannkakor!!! muuuuuums!!!! gotti gotti!!!!

aah!! vet typ ej vad jag ska skriva mer förutom att jah tkte talang var super igårfaktiskt!!! ah!!! puss!!!

 

Presentation


Namn: Alexandra
Efternamn: Bäck
Född: 98,12,21
Djur: hund(Nalle), katt(Liten)
Intressen: Ridning, Friidrott, Kompisar, Tv, Dator

Hoppas ni gillar min blogg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vem är egentligen den bästa??
 Eric Saade
 Danny Saucedo
 Molly Sanden
 Lena Philipsson
 Linda Bengtzing
 Miley Cyrus
 Ke$ha
 Shayne Ward
 Melanie Fiona
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards