alexstil

Alla inlägg under maj 2011

Av Alexandra Bäck - 31 maj 2011 21:23

nu har jag ju gjort en ny header<3

vad tycks?? hah.. ja vet lite failad men det blir en snyggare sen när jag fått in alla turkland bilder i datan...

idag har jag kööpt ett till armband fast med "bäck" på.. alltså mitt efternamn...

och jag och mamma har köpt en luftmadrass som ser ut som en fotölj... man kan vika så den blir liten eller vika ut så det blir stor<3 den kostade bara 40TL(155SV kronor) bra pris ju<3

ha det bra<3<3

Av Alexandra Bäck - 31 maj 2011 20:26

Hej allihopa, skulle vara High shool musicam teater idag vidhotellet men 2 var sjuka så det blev nåt annat istället:( det vart typ topp 6 eurovision ever eller nåt sånt?? gick iaf då och hämtade datan så nu sitter jag här...

Ska preicis göra ett kollage till bloggen och e en ny header?? vi får se??

Aja... måste fixa det nu...

ciao så länge<3<3

Av Alexandra Bäck - 29 maj 2011 23:07

Sitter nere i den mysiga lobbyn på vårat hotell och bloggar... Sitter här med Linda, Jennie, Mormor och Mamma :P

Igår var vi och hndlade inne i Side... Detta köpte/fick jag:

Onepiace              ( rosa )                  80-turkiska lyra

Converse              ( rosa)                   40-turkiska lyra

Converse              (vit/blommiga )      30-turkiska lyra

Addidas jacka     ( lila/blå )              37-turkiska lyra(mamma köpte)

Björnborj linne    (svart/guld)           30-turkiska lyra(mamma köpte)

Addidas väska     (svart/vit )             25-turkiska lyra

Klänning               (rosa)                   30-turkiska lyra(mormor köpte)

25 "turkiska armband"                     2-turkiska lyra

"Turkiskt armaband" med mitt namn  10-turkiska lyra  

(bara ungefärliga priser så ni vet...)

Jag har också köpt nåra till grejer till mamma i morsdagspresent och ett armband till pappa... :P men jag har inte skrivit med det:P

Om jag glömt något skriver jag dit det senare :P



Igår tappade jag bort min plånbok :'(... men det var bara typ 13lyra och 75cent så det var ju ok... men ändå :'( jag hade ju en fin plånbok...


I morse gick vi ner till havet.. men det var jätte kallt och det hade regnat jätte mycket... det var super höga vågor! där det normalt var upp till höfterna på mig slog vågorna omkull mig och gick öer huvudet på mig nästan! Så när vi gick tillbaka till hotellet satte dom upp gul flagg... vilket betyder att man ska vara försiktig... det var så skräpigt i vattnet då så jag var tvungen att gå upp och ducha... sen så vart det varm så vi gick ner till poolen och badade och solade... men efter lunchen sen så tänkte jag att nu kommer jag nog  bara sola så jag gick upp och dushade igen... sen vart det ännu finare och vi gjick ner till havet igen och det vart att jag badade då med så jag fick lov att dusha igen :P

haha.. mycket dushning för mig idag alltså!!



Klockan i turkiet är nu 00:00 :P Turkiet ligger nämligen 1timme före sverige:P

Imorgon så ska vi nog till manavgatt och kolla på marknaden...

men nu säger mamma att det är dags att gå upp till hotellrummet och sova lite...

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uss på er!!!<3<3<3




Av Alexandra Bäck - 26 maj 2011 15:20

Är i Turkiet, Side, Manavgatt nu

ska snart ner till stan och fläta håret... ska bli kul...

men nu ska jag springa och hämta mammas solbrillor som hon glömde vid poolen... karolina ska få datorn nu så... ni får ha det bra och bild spel från resan komer

puss...

eller på turkiska: öpücük... hahah.. hej då ska nog gå och ta en drink...

tjao...

<3

Av Alexandra Bäck - 25 maj 2011 22:45

Hej.

Nu har vi förmodligen landat i TURKIET!!

YEAY!!

Detta är tdsinställt så vet inte exakt!! men nu vet ni ungefär??

(turkiet ligger 1 timme före sverige!)

Av Alexandra Bäck - 25 maj 2011 17:45

Nu så har nog planet lyft?

Det stog så på bokningssaken iaf!

JAH!

Ville bara säga det ;P

hahaha..

Mer info kommer i turkiet!

Av Alexandra Bäck - 25 maj 2011 13:37

hej<3 nu sitter jag på tåget på väg till arlanda<3 ni anar inte hur bra det känns<3 gud vad skönt att bara komma iväg ett väg och slippa skolan och så<3 jag bloggar ner när jag kommer från till arlanda... men vi är snart där men ah<3 puss på länge då<3

Av Alexandra Bäck - 25 maj 2011 08:12

Har nyss dushat, klockan tolv går tåget till arlanda<3soft<3klockan 17.40har planet till turkiet

Presentation


Namn: Alexandra
Efternamn: Bäck
Född: 98,12,21
Djur: hund(Nalle), katt(Liten)
Intressen: Ridning, Friidrott, Kompisar, Tv, Dator

Hoppas ni gillar min blogg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vem är egentligen den bästa??
 Eric Saade
 Danny Saucedo
 Molly Sanden
 Lena Philipsson
 Linda Bengtzing
 Miley Cyrus
 Ke$ha
 Shayne Ward
 Melanie Fiona
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards