alexstil

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Alexandra Bäck - 20 januari 2011 18:36

Hej alla.

Jag ska göra en musik video till "my heart will go on"

Om ni har idéer till den så får ni gärna kommentera och berätta vad du har för idéer.

  

Av Alexandra Bäck - 20 januari 2011 18:15

hejsvejs.


Blev sviken av min före detta bästa vän... Inte särskillt  kul!!!!

Har varit på stan och handlat solbriller, örhängen och eyliner.

Det var ett par stora solbriller som jag ska ha när jag åker till Turkiet.

Ett par svarta "pärlor" till örhängen och en svart "blöt" eyliner.



Min skoldag var väl inte så bra eftersom att jag blev sviken av min vän.

Annars så var den ganska bra!!!

Det var först matte, sen historia, sen lunch, sen häsla och sen no(kroppen)


Dagens outfit: Puma jacka/tröja, gråa mjukisbyxor och ett lågnt linne.



Humör:   Sårad


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Namn: Alexandra
Efternamn: Bäck
Född: 98,12,21
Djur: hund(Nalle), katt(Liten)
Intressen: Ridning, Friidrott, Kompisar, Tv, Dator

Hoppas ni gillar min blogg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vem är egentligen den bästa??
 Eric Saade
 Danny Saucedo
 Molly Sanden
 Lena Philipsson
 Linda Bengtzing
 Miley Cyrus
 Ke$ha
 Shayne Ward
 Melanie Fiona
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards