alexstil

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Alexandra Bäck - 10 juni 2011 21:46

Om de vore så bra!

*suck* har trååk om dagarna... vi ha värsta myskvällen med tjejerna innan vi splittras!<3

Vi får väl se hur det blir med det!<3 Ska ju snart få nytt rus så... det är typ bara att fixa tak, måla tak, väggar och golv! sen äre möblerling och inhandlingen som gäller! tjiho!

Snart äreskolavslut. också! NICE :* haha...

jaah!

Imorgon ska jag gå ut med vovis på morgonen<3 sen när jag kommer tbx ska jag duuuuuscha!!! fett soooft!

aaaah!

ska snart gå och sussa nanna!

menmen.. orar nt blogga så mkt..

mer tomorrow!!!

byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeee!<3<3<3


 


ajusteh!

ingen har gissat på veckans tävling så nu säger jag vad det var!!

(_Y_) = rumpah!

hahah!!

fett störd!!??

Presentation


Namn: Alexandra
Efternamn: Bäck
Född: 98,12,21
Djur: hund(Nalle), katt(Liten)
Intressen: Ridning, Friidrott, Kompisar, Tv, Dator

Hoppas ni gillar min blogg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vem är egentligen den bästa??
 Eric Saade
 Danny Saucedo
 Molly Sanden
 Lena Philipsson
 Linda Bengtzing
 Miley Cyrus
 Ke$ha
 Shayne Ward
 Melanie Fiona
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards