alexstil

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Alexandra Bäck - 2 mars 2011 20:08

Nu sitter jag i sägen mätt och belåten!!  

Nallemin underbara nyopererade hund ligger brevid mig!! han har blivit karstrerad och är lite snurrig!! han har legat och sovit hela dagen men nu har han vaknat upp och blivit lite piggare... 



Som sagt ramlade jag av idag.. liiiiiiiiiiite pinsamt efter som jag går i en ganska avanserad grupp:O hehe...

Imorgon kanske jag och isabellaska vara.. om jag får tag på henne!!~.~suck!!

Aja... kanske ska kolla på tv elr nåt nu... har inte direkt gort ngt idag eller på hela lovet!! men om jag oc isabella ska vara ska vi nog gå på airbrush^.^KUL!

Vill åka slalom men det kanske blir ngn helg då det inte är lov!! pappa säger att det kommer att vara fullt i backen och att det är roligare om det inte är så mkt folk!!och det är ju sant!!!!

här kommer lite bilder på valparna också!!

  

Av Alexandra Bäck - 2 mars 2011 19:52

Nu ska jag skriva svenska iaf!!!<3hehe

komm nyss hem från stallet då jag hoppade med mirte... om jag säger att det gick bra så är jag en sann lögnare!! Vi skulle hoppa bada och när det var min tur och jag var på 4e hindret så börja hon krångla... hon stannade gång på gång!!! tillslt flög jag över hennes huvud... och landade... jo på marken så klart;) kom sist:'( jag villle ju vinna!!! aja!! ska äta nu... hörs sen.. lovar att det blir mer vbloggande efter maten!!<3 puss

Presentation


Namn: Alexandra
Efternamn: Bäck
Född: 98,12,21
Djur: hund(Nalle), katt(Liten)
Intressen: Ridning, Friidrott, Kompisar, Tv, Dator

Hoppas ni gillar min blogg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vem är egentligen den bästa??
 Eric Saade
 Danny Saucedo
 Molly Sanden
 Lena Philipsson
 Linda Bengtzing
 Miley Cyrus
 Ke$ha
 Shayne Ward
 Melanie Fiona
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards