alexstil

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Alexandra Bäck - 10 mars 2011 17:43

Hejsan allihopa(igen) jag har nyss bakat kladdmufins!!<3 muuuuums!!<3

Här kommer receptet!!(med bilder)   

1.Smält 100g smör/margarin

2.Vispa 2ägg och 2,5 dl socker vitt och pösigt

3. vispa ner 2tsk vaniljsocker, ½tskbakpulver, 1krm salt och 4msk kakao

4.Häll i 2dl mjöl och det smälta smöret och vispa snabbt ihop till en jämn smet...

5. Klicka ut smeten i formar muffins formar(ca16st)

6. ställ in muffinsen i ugnen(200grader) i ca:8-10minuter

7. ät upp det sista ur bunken<3;)

Och voila!! smaskiga kladdmuffins som är perfekt för en fika med vänner och familj...;)Eller bara som snax när man sitter framför tv.n;) baka och njuuuut!!<3

Puss!!<3

Av Alexandra Bäck - 10 mars 2011 16:12

   Rösta på vilken "toppbild" jag ska ha genom att kommentera med det nummret som står numrerat på bilden..<3 tack för din röst<3

Av Alexandra Bäck - 10 mars 2011 14:12

Hejsan... igår var jag och red<3 red på en ponny som heter Bull... hen var jätte mysig att rida dressyr med aktiskt... tog ett litet tag innan han "släppte" och vart lite mera samarbetsvillig men men... nästa gång blire ingen ridning:( vi ska ha teori... blä!! förra gången vi hade teori fick jag iaf vara med och rida..(några ponny ryttare och några häst ryttare visar upp några av våra hästar/ponnyer, vi har gemensam teori för ganska många ridgrupper istället för att alla grupper ska ha var försig)aja!! ska rida chippan på måndag iaf. ska bli skojjigt då jag ska hoppa># jag ska nämligen tävla 19/3 så jag ska träna lite till innan dess<3;) hihi... hmm.. juste. ska ha no prov i slutet av nästa vecka! gulp!! kan typ ingen ting!!!:( kommer gå piss... skulle ta hem och träna idag och ha hemma tills på torsdag nästa vecka men glömde det i skolan:( men jag får ta det imorgon..

Idag hade vi fairplay match... vi förlorade:( det var Varmsätra som vann:( trååååk!!!! aja.. vart lite besviken men så kan det gå... Anna en av 5orna vi lånade ör att vi var för några tjejer i vårat lag fick en boll på näsan och började blöda näsblo!! stackars hene:( men det slutade nästan på en gång så hon kunde spela nästan på en gång;) nu får ni hare bra!!<3 puss!!<3<3

Presentation


Namn: Alexandra
Efternamn: Bäck
Född: 98,12,21
Djur: hund(Nalle), katt(Liten)
Intressen: Ridning, Friidrott, Kompisar, Tv, Dator

Hoppas ni gillar min blogg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vem är egentligen den bästa??
 Eric Saade
 Danny Saucedo
 Molly Sanden
 Lena Philipsson
 Linda Bengtzing
 Miley Cyrus
 Ke$ha
 Shayne Ward
 Melanie Fiona
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards