alexstil

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Alexandra Bäck - 3 maj 2011 20:03

Hej...

Nu är jag fräsh och fiin...

mmmmmmh!

Harju som sagt vatrt och sprungit! jag kom inte sist!!! YEAY!!!

hahah...

eeeh!!??

JUSTE! jag är med och tävlar om 2par ex av egendisgnade skor, en resa till london för mig en vuxen och en kompis, en shopping tur och mode tips av ngn modetjej...

GUUUUD!!! jag hoppas verkligen att jag vinner!! tyvärr är jag i turkiet när dom 3bästa utses så jag kan kanske inte rösta på mina skor;(

men om det finns internet på hotellet så kan jag det!!!

jag ska ju ta med min data till turkiet och hoppas på att det finns internet!!!

hooooppas!!(så jag kan updatera mig)(och lägga upp foton)(så att jag inte ehöver ladda upp 100 kort när jag kommer hem... då kan jag ladda upp 10 foton om dan istälet!! hahah.. eller mer?? vem vet?? vi får väl se hur mkt tid jag spenderar på bloggandet... me om det fins internet så ska jag iaf blogga minst 1gång!!!


nu sitter jag och kollar på scout broshan... kolla på den igår.... men jag kollar idag med.. den var riktigt bar faktiskt!!!;) rekomenderar den!!:)


nu orkar jag nt bloga mer..

ha det bra...

Av Alexandra Bäck - 3 maj 2011 16:00

Hej...

Nu så har jag fixat en ny header!

Bra va?

Eller jah!? Det kanske inte vfar de snyggaste men ni fårkomma med förslag på "headrar"...

Jah!

Ikväll blire av att springa vid lärkan...

Ska kanske till Mathilda så vi kan ta sällskap till lärkan?

Jaja...

Hej då...  

Av Alexandra Bäck - 3 maj 2011 12:46

kollade nyss på statetiken och såg att det var 23 stycken om kollade min blogg igår!!! TACK TILL ALLA!! verkligen...

det var ju såååå synd då när det var så många som kollade på bloggen när jag nt hunnit gort ngt nytt inlägg.... orry!! verkligenb... men fortätt att läsa min blogg... taaaack!!<3<3  

Av Alexandra Bäck - 3 maj 2011 12:19

Nu var det längesen på den här bloggen ju!!!

Men hade tänkt att börja blogga här då Alice inte orkade med den andra bloggen... så nu är jag tillbaka här<3<3


haha<3<3

här kommer lit bilder:

  ¨

fina jag...

 

weeeh!!

 

lite failad handvolt???

stooooooooooooooort eeeeeeeeego!!

haha...

jaah!! det var det de...

nu ka jag berätta lite om idag dåh!

Just nu sitter jag hos farmior bid hennes data och bloggar...

har nys blivit klar med städningen!! fick 10kronor för att städa hennes lägenhhet... det är en toa/badrum, ett kök, ett vardagsrum, en hal och ett sovrum... jag damuger alla rum och "moppar" alla rum förutom vardagsrumet!! det är ganska bra betalt!!!

aah!  hahaha´

eeh??

det är studiedag idag... vvvar det igår me men hhann inte blogga då tyvärr:(

jaja...... hursomhelst så hoppade jag med chippis igåt.... var suuuperduperkuuul!! hoppade kanske mellan 90cm och 1m???? eler nåt?? oxern kanke va 1m?? den var ganska bred iaf!! dom andra två hindrena låg väl på en 90cm?? jag har ingen aning men nåt såmnt?? åg ut som det iagf!!

nu när jag läste igenom det här åg jag att jag hade slarvat en mass med tavnomng och så!! men ni fattar vä kändå? ni får säga till annars??!!

nu  får ni ha det bra lla blogglädare!!

chiao!!

Presentation


Namn: Alexandra
Efternamn: Bäck
Född: 98,12,21
Djur: hund(Nalle), katt(Liten)
Intressen: Ridning, Friidrott, Kompisar, Tv, Dator

Hoppas ni gillar min blogg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vem är egentligen den bästa??
 Eric Saade
 Danny Saucedo
 Molly Sanden
 Lena Philipsson
 Linda Bengtzing
 Miley Cyrus
 Ke$ha
 Shayne Ward
 Melanie Fiona
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards