alexstil

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Alexandra Bäck - 4 maj 2011 19:54

...är jag hemma igen och jag bloggar igen!
HEEELT SJUUUUKT VAD JAG BLOGGAR MYCKET!!!
nu måste jag berätta en sak för er!
gå in på word, dwtta handlar om world trade center!!!
Q33 NY=det första planet som flög in i world trade center!
*skriv Q33 NY i word programet,
*ändra typsnitt till wingdings och storleken till 48!!!
detta är heeelt vrickat!
LOOOVAR! sprid detta vidare så fort ni gord detta och sett att detta är heeelt sjukt!
aah! men nu så sitter jag och Natha framför TV,n!!!
har ganska tråkigt!! men v ska väl hitta på ngt snart??<3<3
puss på er!!<3

Av Alexandra Bäck - 4 maj 2011 18:00

Nu när ni läser detta har min ridlektion hållt på i 20minuter!

Så vi har nog börjat hoppa nu!?

Hoppas Karolina kommer ihåg att ta kort eftersom jag har tagit med kamran!

Aja nu får ni ha det ra! PUSSIPUSS!

Av Alexandra Bäck - 4 maj 2011 15:51

Hejsan allihopa!!

Snart bär det av till stallet(SORF)

MM...! Karolina ska med och förhoppningsvis knäpa lite kort när jag hoppar med Spot!<3<3

Om hon gör det och det blir bra bilder lägger jag upp dom på bloggen<3<3<3<3<3<3

hahaha...

aah! hahaha... nu sitter jag och tittar på Magi på weiwerly place!(stavning?)

jaaa! det är ganska bra förutom att jag sett det förut;O

haha...

menmen.. ikväll ska natha sova hos mig, för vi ska på prao imorgon! på Johansons cafe´;) ska bli suuper kuul!:)

Hej då på er<3

bloggar mera senare!

Av Alexandra Bäck - 4 maj 2011 11:34

Hej... 

Nu är det matrast och jag och natta åkte hem till mig för att hämta en sak...

Men det var lång tid kvar på rasten så vi stannar här ett tag;)

men snart måste vi tillbaka:( ajah!!

ville bara updatera mig!! ahhaha.!!

 

Av Alexandra Bäck - 4 maj 2011 07:24

Hej.

Fick lite tid över och jag tänkte berätta lite om min dag idag??

1.skola

2.hem

3.äta ngt

4.ut med vovven

5.städa rummet

6.byta om

7.åka till stallet

8.rida

9.hem

10.dusha

11.äta

12.fixa i ordning för säng

13.tv

14.sova


haha.. lite odetaligerad lista över saker att göra idag!!

detaljerningar kommer vart efter som!!!

nu ska jag bara vänta på att klockan blir 07.45 så jag kan bikatill Ida och sedan vidare till dammarna!!<3<3


jaah!!

eeeeh??

nt mkt mer att säga ju!!

bild:

sen sportlovet tror jag!!?? 

Av Alexandra Bäck - 4 maj 2011 06:45

får bli ett snabbt inlägg då jag gör mig klar för skloan!!

uuuush!

men idag så har vi småstjärne arbete vilket är tur för nästa torsdag(inte imorgon) kommer vi ha själva småstjärnorna!!! och vi är IIINTE klara! men vi måstebli det idag för nästa onsdag så är det repetition och så så då måååste vi vara klara med allt!!

heelt sjukt! 

och vi får bara jobba med det på onsdagar! det ä rinte så sjysst tkr jag! för det är ganska mkt att gö!!

aja!

Idag ska ja inte ha ngt smink!! 

vi får väl se vad dom säger!!?? inte killarna då men!!


hej då på er!! måste fixa mig nu!! 

Presentation


Namn: Alexandra
Efternamn: Bäck
Född: 98,12,21
Djur: hund(Nalle), katt(Liten)
Intressen: Ridning, Friidrott, Kompisar, Tv, Dator

Hoppas ni gillar min blogg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vem är egentligen den bästa??
 Eric Saade
 Danny Saucedo
 Molly Sanden
 Lena Philipsson
 Linda Bengtzing
 Miley Cyrus
 Ke$ha
 Shayne Ward
 Melanie Fiona
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards