alexstil

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Alexandra Bäck - 7 maj 2011 18:50

Nu bloggar jag igen!<3Hoppas att ni tycker att jag bloggar tillräckligt!?Somsagt så har jag fått min Xperia nu!!! ag har tagit bilder på den men har inte laddat upp dom på datorn än!Men jag gör dett imorgon!!!Men men... jag skrev ju att jag inte lärt mig den helt än... men nu kan jag nog det mesta?? byta tema kan jag inte!! men om man ens kan det?? Nån som har/haft en xperia som kan berätta det??JAAH!Min kusin och hennes ena brosha, mamma och pappa har varit här hela dagen... http://caramellklick.blogspot.com ... jaa...men jag ska väl softa lite nu och bah tat lugnt framför min bästa vän! TV`N! haha.. inte riktigt eller vad??ja.. hel då på er!!

hej

Av Alexandra Bäck - 7 maj 2011 11:21

Nu ligger jag i soffan med min nya xperia<3 det äger verkligen! Jag kan kan liksom bara gå in och blogga och så när jag vill! Har inte lärt mig exakt hur den funkar en, men men... det är väl klart tills på måndag? Bilder på mobilen kommer<3. Puss på er<3

Presentation


Namn: Alexandra
Efternamn: Bäck
Född: 98,12,21
Djur: hund(Nalle), katt(Liten)
Intressen: Ridning, Friidrott, Kompisar, Tv, Dator

Hoppas ni gillar min blogg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vem är egentligen den bästa??
 Eric Saade
 Danny Saucedo
 Molly Sanden
 Lena Philipsson
 Linda Bengtzing
 Miley Cyrus
 Ke$ha
 Shayne Ward
 Melanie Fiona
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards