alexstil

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Alexandra Bäck - 12 februari 2011 21:47

...har jag varit i stallet och ridit chippan då snön yrde runt omkring oss i galoppen...<3 både hon och jag tyckte det var jätte kul...<3(hon höll på att rusa iväg:O)

hoppas ni har haft det bra<3?!

har kollat på melodifestivalen nyss. inte särskillt bra låtar:/ den enda bra var väl Sanna Nillsens låt!!

Också har jag ju bakat chokladbollar... muuuuuuuuums!!<3

men nu är jag lite trött och uttråkad så nu kommer dagen outfit...


Dagens outfit: först: svarta mjukisar, vit t-tröja med texten "insane", sen: blårutiga ridbraller, vit dödskalle tshirt, sen: bråa mjukisar och ett vitt linne


Humör:Trött  + uttråkad  (som jag nämnde tidigare)

  

Presentation


Namn: Alexandra
Efternamn: Bäck
Född: 98,12,21
Djur: hund(Nalle), katt(Liten)
Intressen: Ridning, Friidrott, Kompisar, Tv, Dator

Hoppas ni gillar min blogg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vem är egentligen den bästa??
 Eric Saade
 Danny Saucedo
 Molly Sanden
 Lena Philipsson
 Linda Bengtzing
 Miley Cyrus
 Ke$ha
 Shayne Ward
 Melanie Fiona
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards