alexstil

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Alexandra Bäck - 24 februari 2011 17:51

HEEJ!

Snart är jag äntligen klar med min berättande text! Dom fletsta har gjort 2-5 sidor, men jag är på min 10 sida och är strax klar med den!! nu kanske ni undrar vad jag snackar om men det är såhär att alla mellanstadie elever på våran skola tror jag?? ska göra en beskrivande och "målande tex" som min lärare Malin kallar det! Så alla har fårr 3stycken olika "börjor" som man fick välja på och sedan fortsätta på den. Min hanlar om en tjej som heter Lisa och är kär i en kille som heter Johan, lisa är mobbad och fattig. och Johan blir överfallen på stranden och båda hamnar på sjukhus och ja... jag kan skriva hela berättelssen när jag är klar... här kommer min dag!


1. berättande text

2. film(gustav på engelska)

3. lunch

4.rast

5.berättande text

6.städa klass rummen

7.till stan med agnes och alice

8.hem till dem och leka lite med deras hund selma

9.hem till mig och slappa framför tvn ett tag

10.äta mat

11.blogga


nu ska jag sätta på tvn och kolla om det är nåt bra, sen ska jag baka kakor tror jag??! eller ngt annat smaskigt!! recept och bilder kommer imorgon!!

puss på er!! orkar faktiskt inte skriva outfits och humör idag...

puuuuuuuuuuuuuuuuss!!!!!!!!!!!  

Presentation


Namn: Alexandra
Efternamn: Bäck
Född: 98,12,21
Djur: hund(Nalle), katt(Liten)
Intressen: Ridning, Friidrott, Kompisar, Tv, Dator

Hoppas ni gillar min blogg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vem är egentligen den bästa??
 Eric Saade
 Danny Saucedo
 Molly Sanden
 Lena Philipsson
 Linda Bengtzing
 Miley Cyrus
 Ke$ha
 Shayne Ward
 Melanie Fiona
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards