alexstil

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Alexandra Bäck - 17 februari 2011 14:56

Idag har jag haft "språkdag" på valla-skolan.

Men jag visste redan vad jag skulle välja för språk: Spanska, det är ju det språk man har mest andvändning av;)+ att jag ska nog välja syslöjd okså... eller jag SKA det!

Är det fler som ska välja Spanska i 7an??

Sen var vi på tråk konsert i pingstkyrkan... USCH!!!

Finns inte mkt mer att säga.

Kanske ska anmäla mig till julias skärnskott??!! vad tkr ni??

Ska nog lägga upp video när jag sjunger imorgon, ska träna in "fånga en sommar" med Molly Sanden. Eller snarare AV Molly Sanden;)

Jag ska sjunga den på skolavslutningen...


Dagens outfit: rosa lågnt line, ljusrosa adidas jacka, svart sjal, och till sist.......Svarta mjukisar!!!


Humör:Beslutsam  

  

Presentation


Namn: Alexandra
Efternamn: Bäck
Född: 98,12,21
Djur: hund(Nalle), katt(Liten)
Intressen: Ridning, Friidrott, Kompisar, Tv, Dator

Hoppas ni gillar min blogg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vem är egentligen den bästa??
 Eric Saade
 Danny Saucedo
 Molly Sanden
 Lena Philipsson
 Linda Bengtzing
 Miley Cyrus
 Ke$ha
 Shayne Ward
 Melanie Fiona
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards