alexstil

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Alexandra Bäck - 20 februari 2011 20:30

MISSADE SOLSIDAN.. buhähähähähä  snyft!!

Nu ska jag snart sätta mig lite bekvämare i sängen och kolla på den på datan... fasst det är ändå inte samma sak som att kolla på den på tvn...

Imorgon har jag engelskaprov i skolan... hade glömt det.. gulp!   

Men pappa förhörde mig nyss och han sa att jag uttalade det bra och svarade snabbt och korrekt!! pew!!  

Jag ska till Chippis och rida henne också... sen bär det av till friidrotten.. ska ha spring teknik tror jag????  

Tacosen på SORF var utsökt!!<3

Fast var inre med på mötet... Kollade på ponny akuten med Johanna och Nathalie istället...  (fiss)


Dagens uotfit: gråa mjukisar, vitt linne, grå strumpor, vit hellokitty hood jacka


Humör: förkrossad  


blöta tårar//A

Av Alexandra Bäck - 20 februari 2011 15:23

Nu sitter jag i SORFS cafeteria och skriver detta<3

Vid 5 börjar "mötet" och sen blir det TACOS!!!!!! muuuuuuuuuuuuuuums!!!

Det är ungerfär 1tim och 30min kvar men ändå!!!<3;)

Har gjort en ny bakgrundsbild till datan, jätte rolig faktist!!:D

Har också gjort om ngra bilder i ett pogram som är jätte roligt här är länken: http://www.funphotobox.com/effects.aspx?pge=1


Här kommer dom på mig:

             här kommer en på nalle:

  

testa detta. det är riktigt kul;)

Kramizar//A

Av Alexandra Bäck - 20 februari 2011 11:35

Igår så höll jag på att dö då Eric Saades låt var sååååååååå gryyyyyyyyyyyyyym!!!!<3<3

LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

var det fler som gillade den??

Idag hittills har jag slarv rensat min garderob och gett försmå kläder till lillsyrran.

En sak hon fick var en svart skorta som jag kunde ha fast inte andvände. men den var sjukt snygg, dock var det inte min stil:(

men det var en perfekt klänning till henne;)

hon fick också en klänning och lite mer;)

Sen i eftermiddag ska jag till stallet(SORF) på "möte" och äta tacos<3muuums!!<33

fast jag ska ta med datan så jag kan se på ponny akuten!!<3 yea!! det ääääääger också!! och om vi inte kommer hem tidigare än 20.00 så ska jag kolla å solsidan där också<3 det får jag iiiiinte missa!!!<3


Morgondagens outfit: svarta tights, svart linne, jeans shorts, svart brett flätat bälte.


hoppa satt det blir bra lektioner barar:/

tjao kramizar// A


Presentation


Namn: Alexandra
Efternamn: Bäck
Född: 98,12,21
Djur: hund(Nalle), katt(Liten)
Intressen: Ridning, Friidrott, Kompisar, Tv, Dator

Hoppas ni gillar min blogg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vem är egentligen den bästa??
 Eric Saade
 Danny Saucedo
 Molly Sanden
 Lena Philipsson
 Linda Bengtzing
 Miley Cyrus
 Ke$ha
 Shayne Ward
 Melanie Fiona
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards